Perswazja w reklamie

studioGłówną rolą reklamy jest przekazanie nam konkretnej wiedzy na temat danej usługi bądź też produktu, jednakże oprócz rzetelnych informacji często stosowany jest w reklamie przekaz, który ma wywrzeć pozytywną reakcję a w rezultacie spowodować, że zdecydujemy się na zakup reklamowanej rzeczy albo usługi. Twórcy reklam są świadomi i z premedytacją zachęcają nas w umiejętny sposób do kupowania tego a nie innego produktu. Często dochodzi do zmiany faktów i fałszowania skuteczności danego preparatu, jednakże ufamy temu, co widzimy dajemy się zwieść kłamstwom z ekranu. Są one podane na srebrnej tacy kolorowe, piękne otoczenie idealnie dobrane do tych celów osoby tylko utwierdzają nas w przekonaniu, że kupując ten a nie inny produkt wybieramy dobrze. Kreowany przez sztab specjalistów wizerunek, który reklamują media nie koniecznie zgadza się z rzeczywistym działaniem, dlatego nie sugerujmy się samą reklamą. Zasięgnijmy opinii osób, które wypróbowały i na własnej skórze sprawdziły działanie preparatu, który zamierzamy kupić.