Wybór rodzaju reklamy

Praktycznie wszystko zależy od wyboru rodzaju reklamy do rodzaju określonego produktu. Tak więc, mogą one odznaczać się różną skutecznością. O sukcesie reklamy może decydować jakość jej wykonania, a także fakt, czy nie jest specjalnie nachalna czy też irytująca. Poza tym znaczenie ma wybór środka przekazu, czyli czy to będzie internet, prasa albo media. Ostatnimi czasami coraz częściej się wybiera internet w tym celu, przynajmniej jako jedno z narzędzi promowania. Przede wszystkim w tym przypadku chodzi o stosunkowo niewielki koszt przeprowadzenia takiej reklamy. To często bywa wykorzystywane przez kogoś, kto dopiero rozpoczyna działalność gospodarczą i ma ograniczone środki finansowe na marketing. I tak przykładowo może sięgnąć po umieszczenie na wybranej stronie internetowej stosownie zredagowanego ogłoszenia. Istnieje możliwość także wybrania pozycjonowania strony internetowej. W każdym razie zawsze można coś odpowiedniego znaleźć, gdyż aktualnie w żadnym wypadku nie brakuje perspektyw.